ERASMUS

14. juuni 2015

Goodbye, HASTA LUEGO, Nägemiseni

On aeg "hasta luego" öelda mu lemmik paigale maailmas - Hispaaniale.
Ma ei saa öelda "adios", sest ma tulen siia peagi tagasi. Näiteks juba järgmine suvi, või kes teab, võib-olla isegi varem! 
Ma jään seda väikest linnakest nimega Vic igatsema, ja kohe kindlasti seda imelist suurlinna Barcelonat. Lihtsalt suurepärased ja imelised kohad toredate kohalikega!

It's time to say "hasta luego" to my favorite place in the world - Spain. 
I can't say "adios", because I will be back in Spain very soon. Maybe next summer, or maybe even earlier. Who knows! :)
I will miss this little city called Vic, and definately will miss Barcelona. 

Veelgi rohkem jään ma igatsema inimesi, keda oma õpingute ajal kohtasin. Mõned neist said kallimaks kui teised.
Ning mõnda kohalikku inimest, keda pidudel kohtasin!
¡Voy a echar de menos!Loodan, et nemad ka mind mäletavad, kas või crazy blondina, keda peol kohtasid.

Besides the places, I will miss the people who I met during my studies.
Some of them I will miss a lot.
And of course some local people, who I met in the nightclubs.

¡Voy a echar de menos!I hope that they also will remember me. Even if they remember me as a crazy blonde girl from Estonia, who they met in the nightclub. 

¡Hasta luego, España!
¡Hasta luego, Cataluña!



“Often when you think you're at the end of something, you're at the beginning of something else.” 
Fred Rogers



P.S!
Püüan siia blogisse ikka vahepeal veel midagi kirjutada. Loodan, et mu elu saab olema sama huvitav ja põnev, kui see oli siin Hispaanias, Kataloonias. 


Kommentaare ei ole: