ERASMUS

14. september 2015

BARCELONA - Arc de Triomf, Parc de la Ciutadella y Park Güell

Teate mis pani mind neid viimaseid postitusi tegema? 
Üks klient mu töökohast, kes küsis, et kas ma pean blogi. Vastasin, et pidasin, ning siis ta ütles et ta on seda lugenud!
Päris tore oli sellest teada saada. Ma ikka arvasin, et mu blogi loevad vaid mu sõbrad, kuid seda oli nii tore teada saada, et mõni minu jaoks täiesti võõras inimene on mu blogi kuskilt üles leidnud ja seda lugenud! :D
Aitäh Sulle, et sa sellest mulle rääkisid. Ei osanud kohe midagi edasi küsida Sinu käest. Olin niiiii üllatunud.
Panid mind jälle Hispaaniast ja seal veedetud ajast mõtlema! :)
Kuigi ega ma ei unusta seda ERASMUS aega kunagi! 


Enne kui ma Hispaaniast lahkusin jõudsin ma oma viimasel nädalal veel ära käia Barcelonas ja külastasin paari ilusat kohta. Nendes kohtades peaks ära käima iga turist, ja kindasti ka käivad, sest need on põhimõtteliselt kuulsamad kohad Barcelonas.
Pikka juttu ei tule, sest pole nendest kohtadest midagi erilist kirjutada. Ajaloost võib igaüks ise netist infot otsida. Vaadake lihtsalt pilte.  :)


Arc de Triomf







Parc de la Ciutadella
Täiega ilus koht....





Tahtsime kauni taustaga pilti teha, kuid  ma varjasin seda kogu aeg :D
We wanted to take a selfie with that beautiful background, we could'nt :D
But then we did it!!! Finally, after 10th time trying.. :D

Miss you Erika! :(



Park Güell
Kuna sinna üles, kust on imeline vaade Barcelonale, pidi maksma pileti eest, siis sinna me ei läinud ja külastasime seda pargi osa, mis oli tasuta! :D Ka sealt oli imeline vaade Barcelonale, mis sellest, et oli natuke liiga udune (?), et midagi näha :D








Oii kuidas ma igatsen Hispaaniat, Barcelonat, suve, päikest; neid lõbusaid ja toredaid hetki, mis sai veedetud seal koos teistega! 
Mäletan veel väga selgesti seda päeva, kui ma Erikaga Barcelonas käisin ja mul oli Hispaanias veeta veel paar päeva, ja väljas oli niii mõnusalt soe... mis ma patran... hullult palav oli :D 
Oeh.....
Loodan varsti sinna tagasi minna! :)

Kommentaare ei ole: