ERASMUS

14. september 2015

BARCELONA - Sagrada Família, Montjuïc, Torre Agbar, La Barceloneta y La Rambla

Nendes kohtades olen ma juba varem käinud. Need ei ole "viimase minuti" käigud Barcelonas. Lihtsalt olen olnud laisk, et nendest mingi postitus teha. Ju ma mõtlesin siis ühe suure postituse terve Barcelona peale teha, mõtlesin vist liiga kaua.
Aga siin see nüüd siis on. Pikka juttu ei tule, lihtsalt vaadake pilte :D


Sagrada Família







Montjuïc
Sama nimeline ilus purskkaev on ka olemas, millest olen juba varem postituse teinud, sellest võite lugeda SIIT



Vaade ülevalt mäest Barcelonale

Sellise asjaga sõitsin ülesse mäkke. Oleks saanud ka jala ja bussiga,
aga no mulle meeldib ikka mõttetult palju raha raisata :D




Torre Agbar

Pimedas helendab see punaselt ja siniselt



La Barceloneta y La Rambla
Barceloneta rand, pole just kõige ilusam rand Hispaanias. Vesi ei ole nii läbipaistev ja liiv ei ole eriti puhas. Barcelonetal on ka palju kuulsaid ööklubisid nagu Pacha Barcelona, Opium, Shoko, Danzatoria, Razzmatazz...
La Rambla... peatänav Barcelonas. Palju poode ja turisti kauplusi, palju tänavakauplejaid, palju väikseid kõrval tänavaid samuti igasuguste poodidega. 





See pilt on tehtud aprillis. Hispaanias hakkab rannahooaeg ikka kevadel,
Eestis siis kui hakkab sügis juba tulema :D




Sügisel/talvel tehtud pilt
Kevadel tehtud pilt
La Ramblal tuleb eriti ettevaatlik olla, kuna seal on palju taskuvargaid. Kui seljakotti kannad, siis seda ära pane selga vaid kõhu peale. Silmad ja kõrvad tuleb lahti hoida, ja ei tuleks igasuguste tänavamüüjate mesimagusa jutu peale seisma jääda! :D


Kommentaare ei ole: