ERASMUS

30. mai 2015

Good girls are going to heaven, bad girls are going to IBIZA

Esmaspäeval kell 21 läksime (mina, Erika, Ania ja Laura) Ibizale. Oleks ka varem saanud juba minna, kuid meil pidi olema hommikul loeng, kuid siis avastasime, et on jälle mingi kohalik püha ja kooli polnud. Väga nõme. Oleks saanud ühe lisa päeva Ibizal, kui oleksime hommikuse lennuga läinud.
Igastahes, Ibizale jõudsime siis kell 22 ja siis läksime bussiga Sant Antoniosse, mis on suuruselt teine linn Ibiza saarel. Miks just see linn? Sest esiteks, see on odavam kui Ibiza Town; teiseks on see linn tuntud kui üks suur peolinn (jeeeeee, perfect place for me); ja kolmandaks on selles linnas palju inglasi, mis tähendab, et saab inglise keeles rääkida.

On Monday evening we went to Ibiza. We arrived to Ibiza at 10pm, then we took a bus to San Antonio, which is the second big city in Ibiza isalnd. Why this city? Because firstly, it is cheaper than Ibiza Town; secondly, Sant Antonio is known as party city; and thirdly, there is a lot of British people, so that means we can speak English instead of Spanish.

Ega me palju turisti asju ei teinud, noh teate küll neid vaatamisväärsuste asju ja erinevate katedraalide ja muuseumide külastamist. Istusime kõik neli päeva rannas, millest üks päev oli Formentera saarel.
Ilmad olid ka super head kõik need päevad, ainult viimasel päeval, reedel, oli väga pilvine ja natuke tuuline, ja sellel päeval läksime Ibiza Town'i. No peab ju pealinna ka üle vaatama. Ja nüüd saab öelda küll, et Ibiza on rikaste inimeste koht, rikaste inimeste linn, Ja seda ka, et väga lihtne on seal tasuta jooke saada klubis/baaris. Pead lihtsalt blond olema! Hahaha :D :D
 Sant Antoniost Ibizale sõitsime bussiga, ja nägime siis ka ilusat Ibiza loodust. Järgmine kord, kui tagasi lähen, siis avastan ikka loodust ka, kuna see on niii ilus ja täiesti teistsugune kui Kataloonia oma ja Eesti oma, haha.
Okei, pikka juttu ei ole ja nautige lihtsalt pilte. Kui tahate rohkem infot saada, mis tegime jne, siis küsimused kommentaaridesse! :)

We didnt do any tourist things, like visiting museums or cathedrals or something else. We spend all our days in the beach. One beach day in Formentera island. The weather was great all those days, except on Friday, when it was a bit windy and no sun, and on that day we went to Ibiza town to check out the capital city of Ibiza island also.
Alright, no much to say, so just enjoy the pictures. :)

Esimene päev Sant Antonis
First day in Sant Antonio

Kivil istus väike Katriin... Nagu näha siis üüüli happy

Päikese loojang, mida me päris algusest ei näinud, kuid mis pidi olema väga ilus!
Some people were telling that we must see the sunset because it is so beautiful.
Unfortunately, we could not see it, only the very end.

Käisime tüdrukutega õhtul jalutamas...
We had a little walk....
...ja kokteilitamas
... and little coctails

Järgmisel päeval läksime Formenterale. Appi kui ilus see on! Vesi on nagu basseinis (mitte soojuse poolest, vaid värvi poolest). Sinna saarele saamiseks pidime praamiga sõitma peaaegu 2 tundi!!! Kohutav.... Aga praam sõitis läbi ilusate kohtade, või noh, ilusate rahnude ja mägede ja kaljude, niiet oli vähemalt mida vaadata! :D
Praam läks hommikul kell 10 ja kohale jõudsime kell 12. Veetsime rannas 5 tundi ja läksime kell 18 praamiga tagasi Sant Antoniosse. Super päev super ilusas rannas koos super tüdrukutega! :)

On next day we went to Formentera. It is soooooo beautiful. To get to this island, we had to take a ferry which sailed almost 2 hours. Ferry took off 10am and we arrived to Formentera at 12. Ferry back to Sant Antonio was 6pm.
We spent 5 hours at the beach. I really liked it, it was amazing, for me who have never ever been in some exotic and warm place! :D

Enne praamile minekut tehti meist pilti. See pilt on tehtud pildist. Õige foto sai Ania endale! :)
Before going to Formentera

Natuke tuuline ja külm oli
It was a bit cold and windy on the ferry

Kogu selle aja saatis praami kaks-kolm kajakat, kes lausa poseerisid vahest meile :D

Esimene pisike rand, mida saarele jõudes ja suuremat randa taga otsides nägime
Lõpuks jõudsime Tanga Beach'i. Hääletasime tee ääres ja ühed tüdrukud võtsid meid peale.. Vedas meil :D
Tanga Beach in Formentera isalnd

No vaadake seda vett....
So clean and clear water
... lihtsalt niii selge ja puhas

Oleks kukkunud, kivid tegid haiget, aiai
I hope Erika won't kill me because of the picture, hahaa :D

Järgmise päeva otsustasime Sant Antonio teises rannas veeta, mis oli suurem kui esimene rand, kuid polnud ilus. Võib-olla oli asi selles, et eelmisl päeval olime Formenteral ja vesi ja liiv ja kõik muu tundus Formentera kõrval väga koledana. Aga, randa jõudes saime super diili. Lähedal oli ranna baar ja selle baarmen tuli meile oma diilist rääkima: kaks kannu sangriat ja 4 lamamistooli 20 euro eest. DIIL! Niisiis, saime oma joogid kätte ja toolid ka ja siis ütles et kokku on 40 euri. Hahaa, ega me siis ei maksnud nii palju, rääkisime ta ära, et teeme 20ga kuna ise ta nii laguses rääkis. DIIL jälle. Küll meil ikka vedas. Kuna sellel päeval mõtlesime ka õhtul välja minna, kluppi või baari, siis saime kohe lausa kaks pakkumist tänavalt. Esimene oli pool party ja teine oli ööklubi tasuta piletid. Ühel päeval nii lucky'd.

On next day we decided to go another beach in Sant Antonio. It was bigger but not so beautiful like Formentera one :(
Also, we got so good deal with one bartender who offered two jugs of sangria and 4 beds for 20 euros. Of course it wasnt that cheap, after bringing the sangria he told the total price is 40 euros, but we told him we pay only 20 because thats what he told at the first place. Hahah, we were so lucky on that day because we also got free entrance to the nightclub.

Ideaalne puhkus 5 euri eest, haha :D
Perfect holiday just for 5 euros :D

Viimasel päeval läksime Ibiza pealinna. Ega me seal palju ringi ei käinud, kuna polnud palju aega. Läksime sellisesse kohta, kust oli võimalik tervet linna näha ja samas istusime ühes ägedas kohvikus ka. Meiega liitus üks Hispaania kutt ja Kanada kutt, kes reisisid üksinda, ja nad siis küsisid meilt, kas nad võivad meiega ühineda. :)

On our last day in Ibiza we decided to go to Ibiza Town. We didn't have much time so we only went to some place where we can see the whole city, also there was a very nice cafe where to have a litttle snack.
We had a company as well. One Spanish guy and one Canadian guy asked us to join with us because they were travelling alone. So we said why not! :)

Jalutasime ilusatel tänavatel....
A little walk on beautiful streets....

.... mis meenutasid natuke Kreekat. Kas teile ei meenuta valged majad
ja sinised uksed-aknad Kreekat?
... what remind a bit Greece, because of those white houses and blue windows-doors.
See huvitav kohvik
Cafe

Tagasi Vic'i jõudsime laupäeval kell 8 hommikul, kuna meie lend saabus Barcelonasse 23.30 siis ükski rong enam ei sõitnud, ning pidime 5-6 tundi lennujaamas magama.

We arrived back to Vic at 8am on Saturday, because our flight back to Barcelona arrived on 11.30 in the evening, and there were no trains at this time anymore. So we slept in airport like 5-6 hours and took the first train to Vic at 6.30am.

Mulle niii meeldis Ibiza, et plaanin järgmine suvi tagasi minna paariks nädalaks. Aga siis juulis, kui hooaeg on ikka täiega alanud, kuna praegu avati kõik ööklubid alles siis kui me lahkusime! :(