ERASMUS

17. aprill 2015

HOLI BARCELONA

Ah, ma tean, olen mega laisk olnud ja selle väikse blogikese unarusse jätnud! Shame on me! :(
Ma ausalt edaspidi püüan rohkem siia kirjutada oma tegemistest, kuna jäänud on ju ainult 2 kuud! :(

Okei, pühapäeval, 12. aprillil, toimus Barcelonas Dream Holi festival. See on suur värvide festival, mille käigus nii suured kui väiksed loobivad üksteist värvipulbritega üle. Et välja näha võimalikult värviline, siis tuleks kanda valgeid riideid. Minu valged pluusid (kandsin kahte pluusi!!!) pesus enam valgeks tagasi ei läinud. Nüüd ilutsevad sinised laigud mul pluuside peal, sest ülejäänud värvid tulid pesus enamvähem maha, kuid sinine mitte! :D
 Legendi kohaselt see inimene, kes on kõige värvilisem, on saanud kõige rohkem häid soove. See festival on iidne indiaanlaste pidustus, mille eesmärgiks on saavutada võit kurjuse üle. Selleks ka siis need erksavärvilised pulbrid. 

Keegi on väga õigel ajal saanud pildi teha. Ilmselgelt ei ole see minu tehtud, kuna värvid väga erksad! :D

Festivalil oli niiiiiii palju inimesi, et festivali alal liikumine oli põhimõtteliselt olematu. Lihtsalt ei olnud ruumi, et liikuda. Loomulikult alguses oli, kuid siis tuli inimesi aina juurde ja juurde. Kuid see tähendas ainult seda, et värviliseks saab väga ruttu. Tavaliselt loobitakse pulbritega neid, kes on alles valged ehk siis riided ei ole veel pulbriga kokku saanud. Nii juhtus ka minuga. Polnud veel festivali alale sissegi saanud kui mind roosa pulbriga üle valati! :D Aga mis ma ikka siin pikalt seletan. Vaadake pilte! :)
Paremad ja erksavärvilisemad fotod on võetud internetist, kuna minu f***** telefon ei tee häid pilte! 

Vot nii palju inimesi oli seal!!!
Festivali programmi kohaselt mingi teatud kella aegadel toimus countdown ja siis kõik üheaegselt loobisid värvipulbreid õhku!

Minu tehtud s***** foto. See oli see hetk, kui toimus countdown, kuid ma ei suutnud õigel ajal pilti teha! :D
Kuid siiskisiiski, tabasin vähemalt ühe värvi pruunikale pildile! :D
See oli veel algus, kui me veel "valged" olime.
Looking good Laura! :D
See oli juba minu jaoks festivali lõpp, kuna olin nii must juba ja pulbrid olid ka otsas ja palav
oli ja sada häda veel!
Emineeeeee..... :D :D
Jap, lõpuks olin selline! :D
Erika päikseprillid! How cooool! :)
Jep, isegi jalad olid nii mustad, et tundus nagu kannaks prunikas-lillakaid sokke :D


Perfect timeing....


Rohkem pilte selle aasta Barcelona Holi festivalist saab näha SIIT

Kommentaare ei ole: