ERASMUS

22. veebruar 2015

MY WEEK #8

Nende nädala postituste tegemine läheb kogu aeg aina raskemaks ja raskemaks. Pole nagu midagi huvitavat rääkida teile. Ainult kool ja raamatukogu ja kool ja raamatukogu. Praegu pole kuskile reisinud ka, sest järgmise nädala lõpus (täpsemalt reede väga vara hommikul) lähme Mardiiiiiidiiiiiiii! So excited! Mis tähendab teie jaoks, et tulemas on üks huvitav postitus paljude piltide ja videode ja muljtega! :) Aga see juhtub siis alles ülejärgmise nädala keskel või mingi aeg kui mul aega on seda postitust teha. :)

Aga, mis siiski sellel nädalal toimus? 
Niisiis, sain lõpuks kätte paki Eestist. Kui ma jaanuaris tagasi Hispaaniasse tulin, siis jäid kahjuks maha palju komme ja paar riideeset ka, mis siis emme mulle järgi saatis hiljem. Paki sain kätte teisipäeva õhtul. Issssake, see oli nii raske, et ma mõtlesin et nii palju ei saanud ka mu asjad kaaluda. Kuid emme, mu armas emme, oli peale mu kommide ja riiete veel igasuguseid asju saatnud!! Sõbrapäevaks kaelakee ja šokolaadid ja kommikarbi ja sõbrapäeva kaardi ja piparkoogid ja veel šokolaadi. Siis oli ta veel purgisuppe ja preakapsast saatnud! Ma üldse ei oodanud neid asju ja see kõik tegi mu väga õnnelikuks. Nii tore, kui mul on ikka selline emme, kes selliseid toredaid üllatusi teeb! :)

Neljapäeval algas siis uus looma-aasta, mis tähendas seda, et meie kallid Erasmuse Korealased Erika ja Aron tegid õhtusöögi. Korea toidud on niiiiiiii maitsvad! Ühed asjad, mille nime ma kahjuks ei mäleta, meenutasid mulle natuke pelmeene. Niiet tundsin ennast nagu kodus, haha! :D
Peaaegu on kõik valmis ja saame pugima hakata! :D
Kana ja superkummalised (teistsugused) nuudlid köögiviljadega
Tundub ju isuäratav? Nämm-nämmm...
Ega midagi erilist rohkem sellel nädalal ei toimunudki. Reedel käsime Barcelonas Emine sõbra Migueli sünnipäeval. Laupäev oli lebotamise päev. Täna käisin jõusaalis (pühapäevad on parimad päevad jõusaalis käimiseks, sest seal on täpselt 0 inimest) ja pärast seda õppisin. Nüüd jälle lebosse ära ja homme kooli. 

Tsau-tsau! :)





Kommentaare ei ole: