ERASMUS

26. jaanuar 2015

MY WEEK #7

Olen tagasi Hispaaniamaal. Saabusin üleeelmisel nädalal. Päris hea on tagasi olla, tundsingi sellest kohast juba puudust.

I am back! It's good to be back. I really missed this place.
Kõige jubedam lend ever.... Vaade oli küll ilus, kuid liiga palju turbulence'sid....
Sellisest ilmas...
From this kind of weather....
...(vahetevahel oli ka selline kena päikseline ilm)...
....sellisesse siis, me gusta :)
....to something like that 
Ega ma midagi erilist sellel nädalal teinud ei ole, kui mõtlesin, et peaks ikka midagi kirjutama. Muidu hakkab blogi välja surema. 
Niisiis, Eelmisel nädalal, kolmapäeval, hakkas uus Orientation week. Vanad olijad ei pea sellest enam osa võtma, kuid osad (kaasaarvatud mina) läksid esimesel päeval hommikul kella 9ks kohale, sest tahtsime hispaania keele kursustest osa võtta. Praegu ongi mul terve nädal ainult hispaania keel olnud, sest teised loengud hakkavad alles selle nädala lõpus ja järgmisel nädalal. 
Aga mis ma siis ikkagi olen jõudnud teha selle nädala jooksul? 
Kuna Tanja lahkub selle nädala lõpus Hispaaniast, siis ta tahab oma sõpradega kogu aeg koos olla ja veel viimaseid päevi siin olemist nautida. Nii me siis eelmisel esmaspäeval olime tema korteris ja tegime pastat, sõime küpsiseid, jõime teed ja vaatasime filmi. 

This week wasn't nothing special. But I need to keep this blog alive. 
Last week, there was a new orientation week for new Erasmus students. Me and couple of more old Erasmus students went as well, but just to check out the Spanish class courses. 
So, what is going on here now?
Tanja is leaving soon (what is so f*cking sad, I dont want her to leave!) and she want to spend all the last days with her friends. So, we had dinner together, we cooked pasta, then we ate cookies and tea, and watched movie.


Siis toimusid veel mõned istumised pubides koos uute Erasmustega. Pole veel jõudnud kõigiga tutvuda, kuid need, keda kohanud olen, on päris toredad! :)
Siis oli meil siin korteris korterikaaslastega, Tanja ja ühe uue Erasmusega Türgist, international dinner. Kõik tegid siis oma riigi toitudest midagi teistle maitsta. Ma tegin kamast magustoidu, mis kõigile nende jutu järgi maitses, hahaha :D

Also, there have been some sitting-talking-drinking with new Erasmus students. They seems to be very nice! :)
We had this little international dinner in our flat, and I made a dessert with kama. And they said they liked it very much. Hahaha, yeah right guys! :D

Kamavaht marjade ja küpsistega
Thank you for picture, Tanja! 
Täna võtsin ette ja läksin lõpuks jõusaali! Ma olen nii uhke enda üle. Tänan Tanjat, kes mind juhendas ja õpetas. Nüüd teen endale 30€ klubikaardi, millega saab terve aasta jõusaalis käia. Või noh, mina ainult pool aastat! Loodan, et ikka hakkan regulaarselt käima, sest muidu on lihtsalt raha ilmaasjata raisatud.
Vist rohkem ei olegi midagi. Aa, mulle pakuti, et ma võiks hakata ühe kohaliku Katalaani perele inglise keele õpetajaks. Noh, mitte tervele perele, kuid nende 11-aastasele pojale. Ma ei tea veel mida täpsemat ma talle õpetama pean, kuid loodan, et midagi väga keerulist, sest ma pole ka just perfektne rääkija. :D Nad muide maksavad ka mulle selle eest, mis on muy bien!!! Väike lisaraha on alati teretulnud! :D

Today I went to the gym (finally). And I thank Tanja for teaching and helping me today! :)
Now I have to do a sportscard, what is 30€. 
So, that's it. Oh yeah, I may start to teach Englsih for one 11-years old Catalan boy. And the family is going to pay me 10€ per hour! Jeei! :D 

Kommentaare ei ole: