ERASMUS

30. detsember 2014

¡FELIZ AÑO NUEVO!

Niisiis, räägiks natuke aastavahetuse kommetest ka. Minu arvates on see päris huvitav, et peaks seda ise ka see aasta proovima! :D

12 viinamarja ja 12 õnnelikku kuud.
Ehk, hispaanlastel on selline komme, et kui kell hakkab südaööle lähenema, kogunevad inimesed linnade keskväljakutele, kaasas 12 viinamarja ja vahuvein ehk cava ning jäävad ootama kellatornidest kellalööke. Kui kostub esimene kellalöök, pistetakse suhu ka esimene viinamari. Niimoodi süüakse iga kellalöögiga üks viinamari ning kui suudetakse õigeks ajaks kõik 12 viinamarja ära süüa, siis ootab seda inimest ees 12 õnnerohket kuud.
Kui ma oleks aastavahetusel Hispaanias, Barcelonas, siis ma kindlasti võtaks uue aasta vastu just Hispaania kommete kohaselt. Kuna ma kahjuks seal ei ole, siis pean ma need kombed siia Eestisse tooma! :D

Ka Teie, mu armasad blogi lugejad, võite homme seda kommet järgida. Siis on uue aasta vastu võtmine natuke teistmoodi kui muidu! :)

Uued postitused mu tegemistest Hispaanias juba uuel aastal! :)


HEAD VANA-AASTA LÕPPU
JA
ILUSAT UUT AASTAT! :)

Happy New Year!
Feliz Año Nuevo! 





2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Pretty great post. I just stumbled upon your blog and wished
to mention that I have truly enjoyed surfing around your blog posts.

In any case I'll be subscribing in your rss feed and I'm hoping you write once more very
soon!

Also visit my web site - website - ,

Katriin ütles ...

Thank You! :)
Wow, most of my posts are in Estonian, and I am pretty surprised that You are reading it! Well yeah, I have this translation button in my blog, but still...
It would be great to know where are you reading my blog, your country...
And I would like to see your website, but there is no link for that :(