ERASMUS

7. detsember 2014

#6 MY WEEK

See viimane nädal, või siis tegelikult kaks viimast nädalat on olnud kiired. Ühel nädalal oli perekond külas ja sai nendega igal pool ringi käidud, ning nüüd see viimane nädal oli ikka päris kiire. Kuna ma koolis ei käinud terve nädala, kui vanemad siin olid, siis pärast seda oli järsku nii palju kodutöid koolist jäetud, et pidin otsad andma. Nüüd olen enam-vähem ilusti kõik tehtud saanud. Üldse ei taha neid eksameid, mis varsti kõik üksteise järel tulema hakkavad.

Kuna jõulud on tulemas, siis on terve linn juba nii ära kaunistatud, kui vähegi võimalik on. Mul ei ole aga küll mingit jõulutunnet veel, sest minu jaoks on vist jõulud ikka lumega ja kõva pakasega, nagu Eestis kombeks. Jah tean, et mõnikord ei ole Eestis ka lund maas, kuid talve tunne on ikkagi. Siin aga ei ole mul mingit talve tunnet. Pigem on siin alles selline Eesti oktoober, selline sügis. Täna näiteks on jumala ilus päikseline päev, kuid tuul on mega tugev ja külm. Ega väga ei ütleks küll, et detsember on juba. Küll aga kohalikud käivad riides nagu maas oleks meetri paksune lumi. :D

Selline ilus siniste jõulutulukestega jõulupuu on Placa Majoril üles pandud! 
Vihmase ilmaga ja vihmavarjuga jõulupilt jõulukuuse all! :D Ega ikka ei tule seda jõulutunnet mul siin. See tunne tuleb vist alles siis, kui enne jõule koju lendan! :)
Thank you for the picture, Erika! :)


Nüüd aga hakkan hispaania keelt õppima, sest järgmisel nädalal on test tulemas, pluss sada muud tööd/esitlust teistes loengutes! -.-

Kommentaare ei ole: